Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Alla Hjärtans swapp....

Av Anita - 6 februari 2008 07:42

Hej alla!
Nu är det nåt kul på gång på nätet och i bloggarna igen. Jabba!
Mindi har så härliga idéer och hittar på roligheter. Hon kan hon. Himlans kul är det. Har du en blogg, en kamera, gillar att få och ge presenter, är lite påhittig... ja, då är detta något för dej:


    Bild lånad av Mindi
Anmälan gör du hos henne, här, senast fredag. Vore kul om du vill vara med.


Igår hade vi väldans trevligt på After Work. Jag är glad att få ha så goa arbetskamrater. Mm, vi åt gott på Jensen Böfhus. Rumpstek med rödvinssås, vitlökssmör, ugnsbakade grönsaker och smörstekt potatis och chokladtryffel med färsk frukt och glass till dessert.


Idag blir det kursavslutning i den korta intensiva kursen vi har haft på fyra veckor. Efter Sportlovet börjar en ny, 200 poäng, Psykatrisk Rehabilitering.

Klassen firar med att gå på teater, Tokfursten, ikväll. Och kanske en öl och matbit efteråt. Härligt! Det är fest varje dag!

Må så gott.
Kram från ensomärhimlansgladförallakommentarerfrånervänner



 
 
netha

netha

6 februari 2008 09:37

Självklart skall jag vara med, och du den menyn skulle jag med vilja ha.
kramis

http://nethas.blogspot.com

 
Wickan

Wickan

6 februari 2008 19:35

Vilken god mat!!
Intressant kurser du går!! Vad har ni för kurslitteratur?

http://wickansvarld.blogspot.com

 
Ingen bild

Dotter Anna

6 februari 2008 22:09

Hej kära du! Hoppas teatern va bra!? Jag har firat med mig själv här ikväll, Daniel är inte hemma tyvärr. Jag har beställt en fin personlig almanacka som jag ska planera fiffigt i, kul! =) Himla kul idé. Nu ska jag sova, börjar 07.00 imonbitti, hualigen. Slutar 15.30, kanske kan höras imoneftermidda/kväll. Ha det så bra! Puss och Kram Anna

 
Lotta/ FruH

Lotta/ FruH

6 februari 2008 22:12

Tack för all goa kommentarer i min blogg, jag blir jätteglad! Mina favoritblommor är Primas Box som heter Essentials, finns tex hos Hildas.
MCP betyder Magic Color Pencils, som är oljebaserade pennor som du drar ut med en pappersstomp och luktfri thinner och denna teknik är jättekul!
Din kaninservis är ljuvlig!
Kramar,
Lotta/ FruH

http://lottafruh.blogg.se

 
Theresia

Theresia

6 februari 2008 22:45

hmmm rumpstek?
Vet du att slumpgeneratorn valde dig att vara med i min utmaning!!! Maila mig din adress! Min blogg var seg idag så jag skriver om det imorgon istället. Kram Theresia

http://theresias.blogg.se

 
Linda

Linda

7 februari 2008 09:10

Här är en till som ska vara med på Mindis Alla Hjärtans Dags-swapp. :-)

Jensens Böfhaus... där åt jag lunch nån dag nu när vi var i skolan. Gott var det, men tyvärr fick vi inte en endaste grönsak på tallriken och det saknade jag.

kram
Linda

http://lindaskriver.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards