Anitas blåa blogg

Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Anita - 9 februari 2008 15:44

Hej igen!
Inte vet jag om ni tycker att det är roligt att se mina kort. Men nu har jag gjort två stycken som jag är riktigt stolt över. Varför kan det vara så? Jo, de är blå! Lite grönt till det blåa, är helt okej för mej.


Jag har köpt en stans med hjärta och kom på denna idé att göra med den.

Och så har jag äntligen köpt blommor, vad fint det blir!

Stämpeln är från hÄnglar & stÄnglar, Text från Magnolia, papper från Hildas Rum. Målat med Promarker. Än kan jag inte så bra, men jag lär mej. :o)


Kalenderbladet fån Pysselmyran kan vara kul här.

Även denna söta flicka är målad med Promarker.


Nu finns det ingen hejd på mej. Undra om jag har ro att se Melodifestivalen ikväll? Jag trivs så himlans bra i min skaparvrå med musik, doftljus och allt kul material.
Ha det gott.

Kram från ensomintebehöverpluggabarapyssla

Av Anita - 9 februari 2008 00:34

Hej alla!

Jag har gjort några nya kort. Väldigt ovanlig färg på detta första, kan ni tycka.


   

Men det är bara för att det ska passa till paketet. Brunt istället för choklad.

Jag har satt klisterkuddar under hÄnglen. Det blir fint, tycker jag.

Stämplarna ingår i nya hÄnglar och stÄnglar paketet. Så söta så!


Lite läckrare färger kommer i dessa kort. Eller hur?

Tyvärr blir färgerna inte korrekt i scannern. Och lite suddigt blir det när

jag scannar upphöjda motiv. Lite synd, men du får en titt i alla fall.



Jag vill göra många kort och skicka till alla mina kära.

Tur att jag är ledig och inspirerad. c",)
Kramis från ensomgilladematTinasdansbäst

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards