Anitas blåa blogg

Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Anita - 27 februari 2008 10:20

Hej goa vänner!
Tack för er omtanke. Jag vilar idag och det känns så skööööönt. Host, host. Måtte jag bli frisk till lördag för då ska vi ju till Borås och Magnolia på deras Releaseparty. Det vill jag ju bara inte missa. Härligt ressällskap lockar ju också.

Ett studiebesök är inbokad imorgon em. Viktigt sådant, för det kan bli min kommande praktikplats. Det ska jag orka, med mycket vilja och alvedon. c",)


Vill du se hur jag dekorerade min ena bok? Det här är mycket Anita. :o)


Den runda textskylten har jag bara satt tillfälligt, kanske byter

jag ut den mot nåt mindre.

Allt papper är från Dekor Medmera. Jag måste köpa mer! Gillar det, mycket.

Stämpeln från hÄnglar och stÄnglar, tack Cathrin!

Stansade bokstäver är Khaki, tack Lotta!

Textstämplen från Magnolia, tack Theresia!


Jag har gjort fint i mitt Promaker album.

Jag är jättenöjd med mitt lilla färgalbum. :o)

Det är mest blå färger. Du blir nog inte förvånad. Eller?

Jag har andra färger också. Förståss.

Färgnamnen har jag skrivit ut på datan.


Nu ska jag lata mej framför TV:n ett tag.
Kram till er alla från ensomlyxarmedatttahandommejsjälvidag

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards