Anitas blåa blogg

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Anita - 5 december 2011 09:13

Hej vänner!


Vi har fått snö. Men bara lite. Tror att Jönköping fick mer. Det ser ut så på bilder. Det blir en vacker dag. Med sol och blå himmel. Vättern ser kall ut. En strandpromenad med Ami. Om några timmar. Härligt! Idag har jag laddat för att göra nytta i vårt hem. Ge mej på några skåp. Här ska städas! Och så ska det fixas lite på jobbsökarfronten. Har sökt några jobb till och ett av dom skulle jag så himla gärna vilja ha. Men det går trögt. Ska i alla fall ringa och kolla lite.


I dagens paket hittar jag nåt väldans fint.


 
En stjärna att hänga nånstans. Väldans fin.
Min snälla tomte ger mej saker i blått, vitt och silver.
Precis som jag vill ha. Hon är snällare än snäll.
Tack gulle Tomte!


Som du ser ändras grafiken här i bloggen. Det är min duktiga syster, Inger, som hjälper mej och gör så fint. Grafiken är köpt hos D.A.I.S.I.E Company. Bloggen blir ju inte precis blå, men nästan. Turkost mer. Eller? Och det bruna symboliserar choklad. c",) Som jag också gillar så himla mycket.


Ha en bra måndag.
Kram från ensomskasättafarthär

 

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards