Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Underbara mailmallar...

Av Anita - 14 december 2010 08:45

Hej igen vännerna!

Visst är det roligt och mysigt att kunna skicka fina mail? Med bakgrundsfärg/mönster, någon fin bild och kanske musik. Svårt att göra själv?

 

Ett tips är att använda mailmallar som finns på Inger's Creations. Gå in på den svenska sidan och klicka dej ner till information om att bli medlem. Det kostar bara 80 kr. För den lilla summan har du tillgång till mängder av ljuvliga mailmallar i olka kategorier. Nu till Jul har Inger gjort en underbar blandning som passar alla. Du kommer att få svårt att välja. Fortsätter du att vara medlem, betalar du endast 50 kr/år. Jag lovar dej att mottagaren blir himlans glad över att få ett mail från dej med grafik från Inger's Creations. OBS, mallarna kan endast användas i Outlook express.

Kram till er alla från ensomhoppasattnitittarinhosInger

  

 
 
Inger

Inger

14 december 2010 11:19

Tack käraste syster för den goa reklamen för min hemsida med mailmallar!
Kramis från söstra di

http://ingerscreations.com

Anita

15 december 2010 21:03

Varsågod, det var så lite.
Tänk om folk kunde se vilka fina mallar du gör.
Kramis

 
Bimban

Bimban

14 december 2010 13:08

Hej Anita!
Tittar in och ser hur du har det så här i julstökstider.
Det var fina och roliga paket nissarna skickar till dig.
Ha det gott och var rädd om dig/Kram Bimban

http://www.bimban.se

Anita

15 december 2010 21:02

Tack detsamma Bimban.

 
Cathrin

Cathrin

14 december 2010 13:09

Hej hopp i sjukstugan!! Eller du kanske inte hoppar omkring i sängen??

Min P har oxå varit sjuk, men inte jag.....ännu kankse jag ska tillägga.

Tänk om jag skulle få tummen ur och kontakta systra di.......har ju varit på g så många gånger innan.

Krya på dej-kram från Cathrin

http://www.cathrink.blogg.se

Anita

15 december 2010 21:02

Hoppas du slipper sjuka Cathrin.
Och du kontakta Inger, du ångrar dej inte.
Kram tillbaka

 
Marica

Marica

14 december 2010 19:12

Hej Anita!
Härligt att du rekommenderar Ingers mailmallar för dem är helt ljuvliga :) Det vet jag eftersom jag får njuta av dem via en lista som vi är bägge med på ;-) Att ni var systrar visste jag inte men det var kul och höra :)

Sedan vill jag verkligen säga att du har fått en jätte duktigt tomtenissa i år och massa "anita" klappar..

Ha det så gott & krya på dig!

http://englating.se/wp

Anita

15 december 2010 21:00

Tack för dina rader Marica.
Ja, jag är så himla glad över att fått den tomtenissa jag har. Hon är fantastisk.
Kram till dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards