Anitas blåa blogg

Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Anita - 11 juli 2008 07:28

Hej vänner!

Sista jobbardagen denna vecka. Oj, vad fort det går. Bara en vecka kvar att jobba på mitt sommarjobb. Jag har fått lite fler tider, några dagar vecka 30 och några dagar vecka 33 samt onsdagskvällar i augusti. Det blir jättebra. Jag ska lägga på ett kol på att ringa och besöka arbetsplatser i augusti. Det måste ju ordna sig med jobb...


I em åker vi till Hästholmen med båtkompisar och har det lugnt och skönt. Troligen kör vi över till Hjo imorgon. Där är det fler båtvänner och slöjdmässa. Även om jag inte köper så mycket som jag gjorde förr, så är det himla kul att gå omkring och se allt fint hantverk.


Hoppas att ni får en fin och skön helg.

Kram från ensominteväntatmejregnidag

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards