Anitas blåa blogg

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Anita - 10 juli 2008 16:24

Hej vänner!

Jag har fått fler awarder. Jabba, vad kul! Tack Annika och Maria!

Hoppas att ni som fått av mej, hämtat era. Jag har inte skrivit till er för det glömde jag den där dagen. c",) Se nedan.


Idag ska jag svimma lite i solstolen. Har precis kommit hem från jobbet och är så himla trött i kroppen och knoppen. Ibland tar det mycket energi att jobba med människor. Men jag älskar det och vill inget annat. Vad jag vill säga är att vi som jobbar inom psyk eller annan vård är inga supermänniskor. Vi kan också bli trötta, sova dåligt på natten och behöver lite vila emellanåt. Äh, det där vet ni väl redan.

Nåja, då går jag ut i solen och lyssnar mer på min "mobilbok".


Må så gott.

Kram från ensomdyrkarsolen

Ps, utflykten blev hellyckad igår. En av deltagarna så att det var hans första semesterresa denna sommar. Visst är det härligt? Vilken lycka.

Jag köpte endast servetter och inget annat. :o)


Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards