Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

Pysselstund.

Av Anita - 14 oktober 2008 11:08

Hej goa vänner!

En ny dag med nya möjligheter. Fantastiskt eller hur?

I em/kväll ska jag njuta av trevligt sällskap och god mat på nyöppnade Bamboo.

Alla arbetskamrater (inkl vikarier) på träffpunkten ska träffas. För mej betyder det mycket att vi är ett gott gäng som bryr oss om varandra och vill träffas utanför arbetet.


Jag pysslar lite när jag är ledig. Eller rättare sagt arbetslös. Fast imorgon och på torsdag ska jag vikariera på bst. Jag har tre veckor kvar innan jag börjar mitt fasta vik på gruppboendet. Hoppas på att också få jobba på träffpunkten några dagar.


Ett nygjort kort tillägnar jag er som skriver hos mej. Jag blir glad varenda gång. Ibland blir jag lite tveksam om någon ens vill läsa min blogg. Men ni bekräftar med en hälsning att ni hälsar på. Och då är det roligt att fortsätta skriva. Det finns ju nödutgång om man inte vill vara här. Eller hur?


Stämpel och text från Skogstokiga. Papper från Hildas Rum. Länkar finns till höger.


Jag vill pyssla hos Hildas Rum på lördag. Nu vill jag träffa pysseltjejerna igen.

Någon som ska dit?


Ha en bra dag, fast det är vanlig sketen tisdag, som katten Findus säger. :o)

Kram från ensomvetensomgillartisdagar

 
 
Ingen bild

Lena F

14 oktober 2008 11:56

Hej. Jag blev så sugen på doftljus när jag tittade in hos dig. Har aldrig köpt dom. Det är så kul att gå in och hälsa på hos dig, det gör jag gärna. I dag känns vädret lite bättre så det blir långpromenad med hundarna.
Sköt om dig
Kram Lena

 
Cathrin

Cathrin

14 oktober 2008 13:08

Hej! Jag vill oxå pyssla hos Hilda´s på lördag,men det går ju inte. Vi har ju städdag på båtklubben är bjudna på 2 50'årskalas och ett 45-årskalas och uppe på allt ihop så jobbar jag så det blir bara ett kalas på kvällen för min del.SKIT!Väldans fint kort du gjort,hon är ju för söt den tjejen.Har varit ute och gjort fint till mina nya höns som kommer i slutet på veckan,käre tid så mycket ägg jag kommer få sen,kul,kul.Vi har samma favvo du och jag när det gäller doftljusen och det är ditt fel,fniss. Kram Cathrin

http://www.cathrink.blogg.se

 
Suz

Suz

14 oktober 2008 13:20

Hej! Vilket fint kort,härliga färger. Önskar jag kunde komma ner och pyssla med er!Jag tycker tisdagar är tristaste dagen på veckan långt från helg och jättelångt till nästa;) Ha en bra dag kramar från Suz

http://kortmaja.blogspot.com

 
Tin

Tin

14 oktober 2008 14:39

Hej! Det har jag förstått länge att du är en person som har de kavliteterna vi vill ha i vården och du har hamnat helt rätt!!!
Vilket sött kort! När ni pysslar, är det kort ni gör då?
Kram/Tin

http://tins.bloggagratis.se

 
AnnikaS

AnnikaS

14 oktober 2008 18:12

Jag vet inte än om jag hinner med något pyssel hos Hildas på lördag, eventuellt ska jag till en gammal arbetskamrat och umgås! Så jag vet precis hur underbart det är med arbetskamrater man gillar och vill umgås med även på fritiden.
kram Annika

http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

 
PetraS

PetraS

14 oktober 2008 21:23

Hej !
Vilket mysigt kort du gjort.
Ja, visst är det härligt att kunna träffa några arbetskompisar utanför jobbet !!??
Jag kan tyvärr inte komma till Hildas....fasen ! Hoppas vi kan ses nån annan gång!?
Sköt om dig vännen.
Kramis Petra

http://petras-place.blogspot.com

 
penzel`ns FAMILJELIV

penzel`ns FAMILJELIV

14 oktober 2008 22:21

din blogg är såå fin. Kramiz

http://www.penselnsfamiljeliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards