Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2008

Var hämtar jag kraft?

Av Anita - 8 oktober 2008 08:33

Hej vänner!

Jag ligger lite lågt med bloggen de närmaste dagarna. Varför?

På fem minuter kan glädje förvandlas till förtvivlan och sorg. Precis det upplevde jag igår kväll efter mitt roliga jobbarpass. Fick ett telefonsamtal om att mitt vikariat hänger löst. Detaljer vill jag inte gå in på nu. Men det har inte med min prestation eller mej personligen att göra. Bara att en ordn personal vill tillbaka till sin anställning. Jag har inte sovit mycket inatt, jag gråter, känner förtvivlan, är helt matt och har en fruktansvärd huvudvärk. Orkar inte vara glad och tror inte jag fixar att jobba idag. Var hämtar jag kraft?


Kram från ensomundraromdetverkligenfårgåtillsåhär

Hoppas att min skyddsängel hjälper mej

 
 
Suz

Suz

8 oktober 2008 09:14

Jag är stum...Hur kan det bara vara så???? Du skulle ju ha det! Fattar inte detta,det var ju klart med allt .Det FÅR inte gå till så. Tänker på dig.
STOR JÄTTEKRAM

http://kortmaja.blogspot.com

 
Maria

Maria

8 oktober 2008 14:38

Hej vännen! vad ledsen jag blev. Hoppas du är på jobbet och orkar arbeta! Det får INTE gå till så ett muntligt löfte gäller likaväl som ett skriftligt.Hoppas verkligen du får vara kvar och att du får BESKED snarast. Du vet var jag finns om du vill ta en kopp kaffe och prata av dig. Många kramar maria

http://www.mariasdagbok.blogspot.com

 
PetraS

PetraS

8 oktober 2008 15:45

Får det går till så här ? Jag blir så arg, det är ju månniskors känslor och liv det handlar om !!
Det kommer att ordna sig för dig, du är en så go och bra människa !
Tänker på dig.
Kramar Petra

http://petras-place.blogspot.com

 
Tin

Tin

8 oktober 2008 18:30

Hej vännen!
Vad handlar det här om??? Hur lång tid har den oridinarie fått tjäntledigt? Hur lång tid har du skriftligen fått? Så här får det verkligen inte gå till!!!
Jag känner verkligen med dig...finner ej ord!

http://tins.bloggagratis.se

 
annmari

annmari

8 oktober 2008 20:52

Nej vad trist. Har du inte fått papper på ditt vik? Kolla med facket om du känner att du blivit felbehandlad. Vet att man har rätt att avbryta sin tjänstledighet med en månads varsel, men då bör det stå i anställningspappren "dock längst till...."

kram

http://annmari.blogg.se

 
Cathrin

Cathrin

9 oktober 2008 08:00

Hej vännen! Hoppas du hittar kraften någonstans.Kolla noga upp om de verkligen kan göre på detta vis.Hoppas du kan vara stark och gå dit och att allt löser sig till det bästa. Tack för kortet från Kroatien som vi fick i går.Har nog aldrig fått ett kort från min egen semester från någon annan,hm ja du fattar. Kram Cathrin

http://www.cathrink.blogg.se

 
Ingen bild

Carina W

9 oktober 2008 08:59

Hej,Vännen!
Det var tråkigt att läsa om ditt kära vik.Konstigt att du behöver avbryta det???
Men det finns en mening med allt..tror att bakom hörnet väntar något ännu bättre!

Kramar i mängder!

 
Ingen bild

carina

9 oktober 2008 12:14

hej min vän!!!!
Allt har nog löst sig, för både din och min del
kramis från hon som skulle vara tjänstledig

 
AnnikaS

AnnikaS

9 oktober 2008 14:43

Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig!!!
kram Annika

http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

 
eva

eva

12 oktober 2008 10:15

Vad tråkigt att höra! Men jag hoppas att allt löser sig till det bästa för dig. Hämta kraft kan du göra i din utbildning och dina goda vitsord från praktik , din erfarenhet mm. Jag önskar dig lycka till! Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards