Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

Semesterbilder

Av Anita - 1 oktober 2008 10:23

Hej igen!

Jag har plockat fram några semesterbilder. Bara några. Sådana varma och goa. :o)

Här plockar Anneli och jag stenar. Jag ska skriva ord på mina.

(Vi tog gummibåten till stranden)


Vår båt - Stipanska - i en skön vik.


Det strävsamma paret c",) njuter av sol och värme.


Fler bilder kommer framöver om du vill se. Måste bara fråga om lov av besättningen om de vill vara med på bild. c",)

Ha en bra dag. Det ska jag.

Kram från ensomlängtartillKroatiensblåvatten


 
 
Ingen bild

Dotter Anna

1 oktober 2008 11:53

Hej kära! Åhh, vilka underbara bilder!! Ser ju så härligt ut! =) Hoppas allt är bra med er därhemma. Ha det bra så hörs vi! =) Pussar och kramar Anna

 
Ingen bild

Carina W

1 oktober 2008 15:28

Kära,du!
Tack för din hälsning hos mig.Vilka underbara kort,känner värmen och doften av sol och salta hav.Skall i början på Februari åka till Thailand i 14 dagar....lääängtar!
Blir 3-e gången gillt.Hoppas du mår bättre och sköt om dig.

Kram!

 
Lotta/ FruH

Lotta/ FruH

1 oktober 2008 17:38

Välkommen hem vännen! Och - ah, vad dina bilder ser underbara ut! Det verkar vara fantastiskt och man blir inte alls avvis....
Ser ut som din dag på bokmässan var lyckad med, kul!
Ha det fint!
Kram,
Lotta/ FruH

http://lottafruh.blogg.se

 
Cathrin

Cathrin

1 oktober 2008 19:41

SUCK..... så härligt vi hade.Javisst kan jag vara med på bild,om du lägger ut "snälla" bilder. Vet att ni har HEMSKA bilder på mej och dem kan du väl låta bli.HM,hur är det nu igen??? Bilder visar bara sanningen,eller? Kram Cathrin

http://www.cathrink.blogg.se

 
Ingen bild

Anneli

1 oktober 2008 20:55

Hej vännen vad mysigt det var på stranden åå så mycket fina stenar det var. Det är ok att sätta in "snälla" bilder du vet nog var jag menar Kramar Anneli

 
suz

suz

2 oktober 2008 06:17

Jag bara tittar och njuter av de fantastiska bilderna! Drömmer mig bort...Kom på att måste gå ut och skrapa rutorna på bilen! VILL inte! Vi vill ha sommar!
1000 kramar

http://kormaja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards