Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

Somrig fredag.

Av Anita - 9 maj 2008 07:20

Hej igen vännerna!

Ännu en sommarvarm dag. Det är så ljuvligt! På träffpunkten har vi en liten trädgård där vi kan sitta ute och fika mm. Det är så härligt. Då känner man sig inte så instängd. Vi ser en bit av Vättern och den ligger ju spegelblank dag efter dag. Fantastiskt! Vilken lycka att veta att vi har möjlighet att vara PÅ vattnet ibland. c",) Jag får en sån där måbra känsla varje gång jag jobbar och varje gång jag är ledig. Nästan. Jo, så är det. Det är gott att leva.


Idag jobbar jag till em, sen bär det iväg till Gränna. Vi ska bo i MoA i helgen. Och troligen blir det "bryggsegling" för jag jobbar på bst både lördag och söndag. Peter ska fixa lite och njuta av lediga dagar där i hamn.

Lite dekorationer i MoA. Det måste vara vår inne också. :o)

Hoppas att ni alla får en underbar helg. Jag tittar hit på söndag kväll igen.
Kram från ensomskagrillapåpirenikvällmedvännerna

 
 
eva

eva

9 maj 2008 09:16

Ha en underbar helg i båten. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

9 maj 2008 09:34

Hej Önskar dig en fantastisk helg!!

http://www.mariasdagbok.blogspot.com

 
Johanna

Johanna

9 maj 2008 16:47

Milda Matilda vad avundsjuk jag blir! Ha en helskön helg på sjön!

Kram!

http://pantarholmskajen.bloggagratis.se

 
suz

suz

9 maj 2008 17:48

Hej! Såååå ljuvligt. Nu är jag riktigt "avis". Vi ska på konfirmation i helgen så jag kommer då rakt inte ut på sjön... Ha det bra. Många hälsningar Suz

http://www.wahlbergskrypin.dinstudio.se

 
Sissi

Sissi

9 maj 2008 19:12

Så kjempekoselig pynt du hadde der:)
Håper du får en flott helg. Jeg har fri,og det er sol:)

http://sissi-mor.bloggagratis,se

 
Lotta/ FruH

Lotta/ FruH

9 maj 2008 19:44

Låter urskönt, men jag ska hålla fäötterna på landbacken och åka till våra kära stuga och njuta av allt som erbjuds där!
Trevlig helg!
Kram,
Lotta/ FruH

http://lottafruh.blogg.se

 
Mia

Mia

9 maj 2008 23:09

Gud så mysigt det ser ut, hade gärna åkt båt jag oxå men är så himla sjösjuk. Kan inte ens stå på land o titta på vågor. hi hi Ha en bra helg Kram Mia

http://golvmopp.se

 
Ingen bild

Åsa

10 maj 2008 07:15

ha en underbar helg
fin bild.du är så pysslig av Dig
Man blir så glad av dina bloggar
kram Åsa

 
Inger

Inger

10 maj 2008 08:41

Hejsan kära syster,
Hoppas ni får en fin Pingst med jobb och bryggsegling. Ja, man njuter verkligen av de här underbara dagarna. Imorgon blir det nog en tur till havet när jag är ledig.
Förstår att du njuter för fullt av vackra Gränna och livet ombord på MoA.
Kramis från Inger

http://ingerscreations.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards