Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 6 maj 2008

Skötareskylt.

Av Anita - 6 maj 2008 07:38

Hej vänner!

Vi slipper att skriva en "Vetenskaplig rapport". Vad skönt! Det blir något grupparbete och något mindre individuellt arbete istället.

Vi ska presentera vår kurs för de som läser Profil-Psykiatri (8 veckor). Och så ska vi troligen bli intervjuade av lokaltidningen. Då måste vi ju visa att vi är Skötare. Jag har gjort små skyltar i papper till alla. Men de är inte riktigt färdiga ännu.

      Bakgrund svart, text limegrön.


Jag ska testa att lägga 3D lack på texten. Kan det bli fint? Eller är det någon av er pysseltjejer som har en annan idé på vad jag kan göra?


Solen skiner, himlen är blå - det är UNDERBART!

Kram från ensomhoppaspåattslutatidigareidag

Ps, kan någon svara på vad som hänt min besöksräknare? Varför är antalet så himla många. Det är nåt fel. Väldans konstigt...


 
 
Ingen bild

Anna

6 maj 2008 08:04

Du bara klickar på Visa Statistik så visas den :)
Fin blogg du har!

 
Cathrin

Cathrin

6 maj 2008 08:09

Visst är det UNDERBART och jag är ledig.Ska ha en alldeles egen "gör precis vad du vill dag".På lördag åker hon i plurret,vi håller på för fullt att fixa med allt som fixas ska. Nu är det bara den HEMSKA resan till hamnen kvar. Kram och ha en bra dag Cathrin

http://www.cathrink.blogg.se

 
AnnikaS

AnnikaS

6 maj 2008 10:11

Vad skönt att ni slapp den vetenskapliga rapporten. Skyltarna du gjort är jättefina, tror att det kan bli supersnyggt med 3D lack på bokstäverna, men en del arbete.
kram Annika

http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

 
Johanna

Johanna

6 maj 2008 10:27

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med din statistikräknare, min gjorde också så under några dagar i början av året, sen försvann det automatiskt. Maila de ansvariga för sidan om det inte försvinner!
Vad skönt för er att slippa den vetenskapliga rapporten. Synd att inte mina lärare är så snälla... haha.

Ha det gott!!

http://pantarholmskajen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carinaw

6 maj 2008 11:06

Hej!
Roligt att få se Moa-båten,verkar helt underbart att åka med henne.Har själv en lite plåteka som jag fiskar lite med.Du har säkert inget fel på besöksräknaren.Det är sååå många,förstår du!

Ha,det gott och en stor kram till dig!

 
Angelika

Angelika

6 maj 2008 17:58

Hej!
Å va härligt det låter när du skriver om er båt och allt ni brukar göra!
Är ingen båtmänniska (hur vet jag det egentligen, hihi) men när man läser det du skriver börjar man ju tvivla :-D
Kan inte hjälpadigmed räknaren, sånt förstår inte jag haha!
Gillar skylten du gjort, 3D-lack blir nog superbra!
Man blir verkligen glad av att gå in och läsa din blogg, du skriver ju så bra och fint!
Ha det gott!
Kram

http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

 
Wickan

Wickan

6 maj 2008 22:00

Vilka fina skyltar! Mycket, mycket finare än dom som det skickas ut reklam om!

http://wickansvarld.blogspot.com

 
Lotta/ FruH

Lotta/ FruH

6 maj 2008 22:29

LÅter onekligen skönt att slippa rapporten och göra grupparbete!Din skyltar är snygga och vilken användnind du redan har av din CB, bra va!
Ha det fint!
Kram,
Lotta/ FruH

http://lottafruh.blogg.se

 
suz

suz

7 maj 2008 08:57

Hej!
Inte är det fel på din besöksräknare! Det så många som vill se din fantastiska fina blogg och allt fint du gör. Ha en super bra dag och njut av statestiken och de fina vädret. Det är ju inte så ofta som Vättern vill hålla sig lugn! Många hälsningar Suz

http://www.wahlbergskrypin.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards