Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 18 april 2008

Nya frimärken.

Av Anita - 18 april 2008 17:51

Hej vänner!
Jag gillar mat, jag gillar sommar, jag gillar frimärken. Har faktiskt varit en frimärkssamlare en gångi tiden. c",) Titta på de här! Så somriga....


F rom den 15 maj finns de att köpa i handeln. Visst är de läckra?

Så fint det kommer att bli på sommarkort och semesterhälsningar.


Tänk vad en vecka går fort. Nu är det helg igen. Och fint väder ska det bli. Härligt! Underbart! Ljuvligt! Måtte det bli så.

Ikväll håller vi tummarna för att HV ska vinna.

Stor kram från ensomvilltaframsommarbyxorna.

 
 
eva

eva

18 april 2008 19:34

Det var verkligen härliga frimärken. Jag tycker att det är skönt att slippa slicka på frimärkena nu för tiden. Ha en bra helg. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

18 april 2008 23:15

MEN vilka fina frimärken, äntligen!! Tycker de som varit nu (eller kanske fortfarande är?) med hundarna inte är så fina alls.... mest för att det är tråkiga färger. Sen är jag inte så överförtjust i hundar heller...
Jag är däremot ett stort fan av snigelpost, så jag ska införskaffa dessa frimärken så snart de kommit!!
Ha en trevlig helg!!

Kram, Johanna!

http://pantarholmskajen.bloggagratis.se

 
PetraS

PetraS

18 april 2008 23:29

Heja Håveeeeeee !
Hur spännande som helst ! KUL att de vann !
Vicka underbara frimärken ! Annars har hundarna varit våra favvisar. Min bror har 2 st Lagotto-hundar, de lurviga som är med på frimärkena nu..
Kramis Petra

http://petras-place.blogspot.com

 
Ingen bild

mormor s

19 april 2008 14:34

Vilka fina frimärken som kommer.
Jätteroligt att ert lag vann.
Jättefina kort du har gjort. Jag skulle vilja göra sådana men kan inte.
Ha en trevlig helt hälsn mormor s

 
Chruss

Chruss

19 april 2008 18:27

Kräftskivefrimärket var kul också!

http://www.chruss.blogg.se

 
Anki

Anki

20 april 2008 13:06

Hej Anita.
Har också en gång i tiden varit frimärkssamlare ... fast det är länge sedan nu. Hur som helst vilka vackra nya frimärken. Både färgerna och motiven gör att jag genast tycker om dem.
Kram

http://annchristin.se/blogg

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

24 april 2008 22:28

For noen flotte frimerker!
Jeg er ingen samler, men etter å ha jobbet i Posten i 17 år har jeg jo sett en del...og jeg skriver jo fremdeles noen brev i året da...Jeg har aldri klart å forstå dette med å samle frimerker....

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards