Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 7 april 2008

Vinn en tändsticksask.

Av Anita - 7 april 2008 10:18

Hej vänner!

Vi hade en himlans trevlig dag/kväll i Hildas rum igår. 11 tjejer som pysslade för glatta livet. Alla är så duktiga och kreativa. Så roligt det är att träffas på detta vis och få inspiration och idéer av varandra. Jag fick lite noja på att göra sådana här:


1.       2.


3.      4.


5.       6.


Lika bra att göra många när jag ändå håller på. Jag gjorde några på träffen och resten här hemma senare på kvällen.


7.      8.

Pastelliga och ljuvliga, eller hur?


9.      10.

Läckert med lila, tycker jag.


Någon som vill ha en ask? Jag lottar ut tre stycken. Skriv vilken du vill ha, så drar jag vinnare på onsdag.


Praktik för mej idag kl 14-20. Jag gillar att jobba kväll. För det mesta.

Ha en bra måndag.

Kram från ensomkanvarabereddpåattingenvillhaenask:o)

 
 
Petra/Paradise

Petra/Paradise

7 april 2008 11:14

tusan..min kommentar föll bort tror jag, för jag missade att fylla i signatur å grejer.
Jag vill jag vill jag vill mer än gärna ha en ask!! *viftar febrilt med handen*
Jag tycker dock att det är svårt att välja en ask, så jag väljer 3 ifall det blir "bråk" om någon viss ask ;)
Så jag säger
blå; nr6
pastell; nr8
lila; nr10(min favvis) *blink*
tack för en trevlig pysseldag igår och ett extra stort tack för skjutsen!!!
STOR KRAM Petra

http://paradises.blogg.se

 
Petra/Paradise

Petra/Paradise

7 april 2008 11:16

hum...en tryckfelsnisse har varit i farten!
inte för att det är hela världen, men min favvis är nr 9! ;) *fniss*

http://paradises.blogg.se

 
Bittan

Bittan

7 april 2008 11:38

Hej Anita! Vilka vackra askar du gjort och jag vill gärna vara med på utlottningen av denna och jag tycker mest om asken nr 2, men alla är så fina. Det skulle verkligen pigga upp mig för här går jag sjukskriven nu på grund av min fibromyalgi men har även sån tryck i mitt bröst som de inte vet ännu vad det beror på.
Kram Bittan

http://user.tninet.se/~fct156h

 
Maria

Maria

7 april 2008 12:47

Hej vännen! Oj jag missade verkligen något ser jag :( JAg vinner GÄRNA en ask. Jag gillar de pastelliga och de lila, men de blå är fina med. Jag har nog glömt berätta att jag inet är en blå person...som du. Men det har du nog redan märkt :) Kram / Maria

http://www.mariasdagbok.blogspot.com

 
Lotta/ FruH

Lotta/ FruH

7 april 2008 13:10

Jättertrist att vi gick om varandra igår, men både Morsan och jag har planer på att komma nästa gång! Dina askar är så fina och har jag turen att vinna, så vill jag gärna ha en lila.
Ha en superbra dag!
Kram,
Lotta/ FruH

http://lottafruh.blogg.se

 
Majsan

Majsan

7 april 2008 16:22

Jamen hallå!! Vem vill inte ha en sån liten sötsak!!!??? Jag vill absolut! Och välja!! Alla är ju så himmelens söta..... men om jag måste så är det nr 7 som står högst på önskelistan.... men egentligen kvittar det för alla är ju ljuvliga =)
Åh, vad jag önskar att jag kunde göra sånt fint!!
Kramar

http://kito.se/majsan

 
Inger

Inger

7 april 2008 17:53

Hej kära syster,
Åh så mycket fint du gör och askarna är alldeles bedårande. Hm, svårt att välja ut en ...
Idag har jag fyllt balkongen med penséer! Igår la jag in en ny matta, en grön balkongmatta. Nu är de så fint därute och jag längtar efter varma och goa kvällar så jag kan sitta där och njuta när jag kommer hem från jobbet.
Ha det så gott,
Kramis från söstra di

http://get-me.to/inger

 
Ingen bild

D0tter Anna

7 april 2008 19:14

Hej kära! Hoppas allt är bra! Vilka underbara askar du gjort, jag och Daniel är gärna med i utlottningen! Jag önskar nr 6 och Daniel blev förtjust i nr 10 för den va så glittrig och fin med alla färger ;o) Jag är som du blå, och särskilt ljusblått/turkost, det får mig att tänka på det underbara turkosa vatten i Thailand :o) Ha det så bra så hörs vi! Pussar och Kramar Anna & Daniel

 
eva

eva

7 april 2008 19:35

Någon gång ska det väl vara min tur att vinna något! Jag tillhör dem som ALLTID har otur i lotterier och liknande. Nummer 9 är min favorit. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

7 april 2008 19:43

Visst är det härligt att träffas och pyssla! Dina askar blev jättefina och det klart att jag vill ha chansen att vinna en, mina favoriter var nummer 7 och 8.
kram Annika

http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

 
Angelica

Angelica

8 april 2008 08:10

Tack för en rolig dag på träffen i söndags!
Klart man GÄRNA vill vinna en av dina fiiina askar, såg dem ju på träffen och de är ju heeelt underbara.
Välja en det blir ju inte lätt...spelar ingen roll vilken men för att nämna några favoriter om man kanske skulle ha lyckan så är det: 6,7,8,9 och 10 :-D
Ha en toppen vecka nu!
Kram

http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Ingela

8 april 2008 17:32

Hej Anita!
Har ofta kikat i din blogg, men aldrig kommenterat. Nu får du veta att jag tycker att du gör så fina saker :-))
Vill gärna vara med i din utlottning, tänk att vinna en blå ask nr 4! Lycka, såklart!!!
Lev väl hälsar Ingela

 
PetraS

PetraS

8 april 2008 18:14

Hej Anitavännen och TACK för senast ! Vilka fina askar det blev ! Min favvis är nr 9!
Hoppas att allt är bra med dig !Kramis Petra

http://petras-place.blogspot.com

 
Wickan

Wickan

8 april 2008 21:09

Vilka söta!! Alla är lika fina, svårt att säga någon som är finare än den andra!
Du är så proffsig!!
Kram

http://wickansvarld.blogspot.com

 
Ingen bild

Lena F.

8 april 2008 22:14

Hej.
Vad fina dina askar är. Eftersom jag inte är så pysslig så kan jag inte bestämma mig för vilken som är finast, tycker alla är lika fina. Hoppas mår bra.
Kram Lena

 
Wickan

Wickan

8 april 2008 22:28

Tänk att det ska ta en sån tid innan kort kommer fram när man skickar dem från utlandet. Har alltid hunnit hem innan korten anländer...

http://wickansvarld.blogspot.com

 
Johanna

Johanna

8 april 2008 22:50

Åh, så fina! Svårt att välja.... men nummer 4, 8 och 9 är det nog nåt extra med. jag gillar ju kramar! ;)

Duktig du är!!

http://pantarholmskajen.bloggagratis.se

 
Johanna igen

Johanna igen

8 april 2008 22:52

Oj, jag missförstod lite, man skulle ju bara säga en... då säger jag 4an! ;)

http://pantarholmskajen.bloggagratis.se

 
Meja

Meja

9 april 2008 11:47

Vilken talang! Alla askar är ju otroligt fina. Nu tror jag att du redan har dragit lott om vinnarna (läste i Johannas blogg om denna "tävling") men vem kan välja mellan dessa. De är ju lika fina allihop. Var och en har sin charm. Din blogg lägger jag till bland mina favoriter så jag får lite inspiration.

http://mitt-liv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards