Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 1 april 2008

Hjälp mej!

Av Anita - 1 april 2008 10:47

Hej vänner!

 Nu är jag ARG! Och lite förvirrad. Min sambo tycker att jag lägger ner alldeles för mycket tid och pengar på mitt kortskapande. Han vill att vi ska ägna mer tid åt varandra istället. Hm! Vill jag det? Det värsta är att han tycker att jag ska göra något så drastiskt som att sälja allt material jag samlat på mej. Ja, han vill helt enkelt att jag ska sluta med mitt pyssel. Hjälp! Nog för han är lite knäpp ibland, men nu är han VÄLDIGT MYCKET knäpp. Puh! 


Jag bara gråter och gråter, så snälla, hjälp mej! Vad ska jag göra? Har du någon lösning på detta hemska problem?

Kram från ensomtappatlivslusten

 
 
Maria

Maria

1 april 2008 11:31

Hej! Nu hoppas jag att jag inte gör bort mig...men det låter som ett Aprilskämt. Antingen skämtar du med oss bloggare eller också skämtar din man med dig. Så jag tror du kan torka tårarna. Kram / Maria

http://www.mariasdagbok.blogspot.com

 
Ingen bild

mormorS

1 april 2008 11:43

Jag hoppas verkligen det är ett aprilskämt sambon kommit med. Vad fina kort du gör. Inte kan du sluta med det!!!

 
Ingen bild

Lena F

1 april 2008 11:54

Inte kan detta vara sant!!! April skämt va!!
Det blir nog bra tillslut.
Ha en bra dag och skapa så länge du tycker det är kul
Kram

 
Lotta/ FruH

Lotta/ FruH

1 april 2008 13:44

Hoppas att det är ett förstaapril skämt.....
Det var så KUL att ses på mässan, det var betydligt lugnare på söndagen! Nu är blogg.se igång igen och det är skönt!
Härligt att se alla dina papper, man blir pysselsugen!
Kram,
Lotta/ FruH

http://lottafruh.blogg.se

 
Wickan

Wickan

1 april 2008 15:22

Men.... har inte han någon hobby eller intresse? Hoppas som övriga att det är ett aprilskämt!
Många kramar / Wickan

http://www.wickansvarld.blogspot.com

 
Patricia

Patricia

1 april 2008 17:47

Jag hoppas som de andra att det är ett aprilskämt från hans sida. Är det ett skämt är det ett elakt sådant. Är det inte ett skämt är det ännu värre. Varför ska du ge upp din hobby? Har han själv ingen hobby?
En medelväg är väl att ta en kväll i veckan där ni umgås tillsammans och hittar på något.
Jag tycker inte du ska behöva ge upp din hobby som verkar betyda mycket för dig.

Kram

http://pysseldags.blogg.se

 
eva

eva

1 april 2008 18:02

Ja, inte tänkt jag på vilken dag det är förrän jag såg kommentarerna. Så även jag hoppas att det är ett april-skämt. Du får meddela oss imorgon vad sambon tycker om din hobby. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

1 april 2008 18:48

He, he, April, April din dumma sill.
Inte gick jag på den här för 5 öre i småland :o)) Men kul var det att läsa dina rader :o))
Hoppas du har haft en skön ledig dag. Har du köpt några penséer? Jag har ätit vårens/sommarens första glass idag. Sias nya smak jordgubb i konjak, sådär får jag väl säga men det har varit en ljuvlig vårdag och idag var nog första dagen jag känt vårkänslor, härligt, härligt!
Kramis från Inger

http://get-me.to/inger

 
Ingen bild

Louise

1 april 2008 20:34

HAAHAAA! Vilket kul första aprilskämt!

 
Ulla-Britt

Ulla-Britt

1 april 2008 21:02

Hejsan Anita!
Det är ju första april så jag tror han skojar med dig.
Annars får du stå på dig och säga att han också ska skaffa sig en rolig hobby.
Kram från U-B

http://ulla-britt.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

1 april 2008 21:22

Hejsan Anita!
Även jag tycker att detta låter så märkligt...Tror jag på det+...Hmmm...Nix. Fast Johan har nämt att han tycker att jag ska ta det lite lugnt. I mellanåt är han trött på mig ,
då jag pratar stämplar och papper med han.
Så inget förvånar mig att dom blir lite sotis i mellanåt..
Han vill inte göra mig sälskap i mitt rum.
Anita fortsätt att skap kort och var inte ledsen...
Kramar Camilla

http://pysselsidan.blogspot.com

 
Mia

Mia

1 april 2008 23:30

Jädrans vilken tur! Jag blev fundersam när jag läste det första gången, och glad är jag att det inte var som du skrev!!Puh!!

http://winyan.bloggagratis.se

 
netha

netha

2 april 2008 10:23

Ja gör dig av med de fula amöborna, jag förstår att han mår dåligt av att leva tillsammans med dessa. ;-)

http://nethas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards