Anitas blåa blogg

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Anita - 19 oktober 2007 06:58

Hej vänner!

Tidig morgon igen. Men jag fick återbud till en klient klockan sju, så jag får en stund hemma innan jag åker iväg till nästa. Jag jobbar på bst idag. Det gillar jag.

Nåt mer jag gillar väldigt mycket nu, är att komma in i "Göra kort" världen. Jag har fått lite noja på att köpa material till mitt kortmakeri. Och det finns hur mycket som helst. Himla kul! Papper, färger, blommor, spännen, band, knappar, spetsar, bokstäver, saxar, väskor, pappersförvarare, små jeansfickor.. stämplar. De är roligast att köpa. Igår var jag i Borås hos Magnolia och handlade en hel del. Tre olika Tilda, en söt hund, sol, blåbärbuske, blåbär och små löv. Det finns mängder av olika motiv och de är ljuvligt söta allihop. Nu vet jag vad veckopengen ska gå till. c",) Inte godis i alla fall. Hi hi. Den butiken har allt. Och jag fick bra tips nu när jag är nybörjare. Där har de även kortkurser, någon som blir sugen på att vara med?

Jag har hittat Pysselmyran här på nätet. Och favoriten som det är omöjligt att köpa stämplar hos. Hm, Hänglar och stänglar. Där gäller det att vara med och få köpa aktuellt kit. Det finns massor av sidor, bara att söka på scrapbooking. Om du blir sugen....


Vad jag ska göra i helgen? Göra kort, men däremellan ska vi till Gränna för det är höststädning i/runt klubbstugan. Kära dottern kommer hem och vi ska se Råttaoiulle på söndag. Sen har jag lite plugg och göra. Två inlämningar modell lite enklare. Sparar ju alltid det till sista stund. Hm, hinns det med nåt kortpysslande tro?

Hoppas att du får en mysig helg var du än är och vad du än gör.
Kram från ensomskapåfotvårdiemskönt



Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards