Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 10 september 2011

Kort med stämpelmotiv från Tisdagar med Tina.

Av Anita - 10 september 2011 16:20

Hej vännerna!
Jag har överraskat några nära och kära med varsitt kort. Hoppas de har kommit fram i brevlådorna.

  
Stämpelmotivet är från "Tisdagar med Tina" av Anette Blåberg. Jag köpte den på Gotland. Tror ni jag ångrar att jag inte köpte fler olika motiv? Svaret är ja.


  
Vet inte vad ni tycker, men jag struntade i att måla motivet. Tyckte det blev fint ändå. Såna här enkla kort är kul att göra. Det går lite fortare då. c",)

Det blev ett kort i grönt till en vän som har den färgen som favorit. Men det glömde jag ju scanna. Tyvärr.

Ikväll ska vi på fest hos vänner, med vänner. Det blir kräftor. Mums vad gott. Har faktiskt inte ätit några i år. Ha en trevlig lördagskväll alla.
Kram från ensomsomskagåbrevidpåjobbetjagsökteigår

  

 
 
Ingen bild

Birgitta

10 september 2011 16:52

Tusen tack-kramar för kortet.Blev så himla glad!
Och pyssel-sugen.
Roligt att det gick bra på jobb-söket (eftersom du ska gå bredvid).
Ikväll ska vi testa bastun,kanske är bra för min axel.
Ha det underbart!

Anita

11 september 2011 00:34

Hej käraste vännen!
Vad kul att du blev glad.
Bastuvärme är säkert jättebra för dej.
Snart träffas vi och pysslar. Eller hur?
Stor kram till dej.

 
Ingen bild

Ulla

10 september 2011 17:17

Fina kort.Ha en trevlig kväll . Vi ska också på kräftskiva . Med nästan hela familjen. Kram Ulla

Anita

11 september 2011 00:33

Hej Ulla!
Hoppas er kväll blev lika lyckad som vår.
Mums, för goda Vätterkräftor.
Kramis

 
Ingen bild

Inger

10 september 2011 19:25

Tusen tack för det underbara kortet!
Det är lycka när någon så fint dimper ner i brevlådan :o)
Kramis från söstra di

Anita

11 september 2011 00:31

Hej kära!
Vad kul att du blev glad.
Kram till dej.

 
Cathrin

Cathrin

11 september 2011 19:07

Hej hopp!! Kul med lite pyssel här på bloggen....jättefina kort. Kram Cathrin

http://www.norrgardens.blogspot.com

Anita

11 september 2011 22:45

Hej vännen!
Vad glad jag blir att du tycker det.
Kram till dej.

 
Karin

Karin

11 september 2011 19:27

Jättefina kort!
Bredvidgång? Har du fått jobbet?
Kram Karin

http://pixelmojan.se

Anita

11 september 2011 22:45

Hej vännen!
Nja, lite test innan jag bli anställd.
Få se om jag vill ha jobbet för det är annat på gång också.
Kramis

 
Ingen bild

Anita

12 september 2011 17:38

Tack Anita, för raderna du skrev på mailen, det var så roligt, jag trodde du glömt mej, men icke.
Jag har varit i Göteborg fred.morg - sönd.kväll, så därför läste jag inte det förrän nu, vi har haft mamma-dotter helg, helt underbart bara dottern och jag. Vi håller på med fritidsmöblerna ännu, fast vi är för gamla, men Christer vill ha lite att göra. Vi åker till Puorto Rico den 2 nov och stannar 3 veckor. Jag läser din blogg så mycket så jag vet att ni mår bra, jag undrar ibland hur ni hinner med allt. Många kramar, hälsa Peter.

Anita

12 september 2011 22:21

Hej Anita vännen!
Klart jag inte glömt dej. Toka där. :o)
Det låter härligt med mamma-dotter helg. Och ännu härligare med Puerto Rico. Nu blir jag avundsjuk.
Hinner med allt? Vi vilar emellanåt också. Det är ju inte full speed hela tiden. Men vi mår bra av när det händer lite. Slå oss till ro gör vi när inte kropparna orkar med mer. c",)
Stor kram till dej Anita och hälsa Christer så gott.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards