Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 7 december 2009

35 år...

Av Anita - 7 december 2009 16:15

Hej vännerna!

Idag är det en speciell dag. Det är 35 år sedan Peter och jag träffades och blev ett par. Käre tid, 35 år! Det är ju nästan hela mitt liv. c",) Och vilket fantastiskt liv det har varit. Upp och ner förståss, men mest upp. De första åren var väl mest dramatiska. Sen har allt lugnat ner sej för varje år som gått. Nu är vi ett strävsamt par som håller sams för det mesta. Det är så skönt. För 24 år sedan fick vi dotter Anna och för 21 år sedan föddes Martin. Det var den lyckligaste tiden i mitt liv. Att vara mamma. Jag är förståss mamma fortfarande, men inte lika behövd som då de var små. Allt har sin tid. Det är helt okej.

Nu njuter vi av att ha mycket tid med varandra, Peter och jag. Vi vågar förändra och det är utvecklande för oss båda.


Ikväll blir det festmiddag. Plankstek, Peter vill ha kycklingfilé  på och det ska vi testa. Chokladfonduen blev så bra i lördags så det ska jag överraska honom med. Mums.


Må så gott alla.

Kramis från ensommåstegörajulkortimorgon

  

 
 
AnnikaS

AnnikaS

7 december 2009 17:53

Grattis till era 35 år tillsammans. Hoppas att ni får en riktigt härlig kväll!
kram Annika

http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

 
Poohtra

Poohtra

7 december 2009 18:32

Hej på DIG!

Det var längesedan jag var här. Har itne hunnit....
Vi har varit i Sundsvall, kom precis hem- så nu är man lagom trött och mör... Det är alltid kul att träffa min bror och hans familj, men synd bara att de bor så långt bort !!

Jättestrort grattis till er båda !! 35 år. JAG är 35 år. ..( snart 36, huva ! )

Hoppas att ni får en mysig kväll och njuter av varandra, av att bara VARA och av allt det mysiga du har fixat med hemma !
SKöt om dig.
kramkram från Petra

http://petras-place.blogspot.com

 
Kaka

Kaka

7 december 2009 21:41

Grattis till 35 år och hoppas det blir många många till!!
kram

http://kakankaka.blogg.se

 
Cathrin

Cathrin

7 december 2009 22:01

Va?? 35 år! Helt otroligt men vad härligt, GRATTIS till er båda.
Ha nu en mysig kväll och var rädda om varann.
Mycket firande nu för er. Livet är en fest......för det mesta.........ibland som dagen efter en fest, urp.

Kram kram Cathrin

http://www.cathrink.blogg.se

 
Angelika

Angelika

7 december 2009 23:06

Wow! 35 år, stort Grattis!!
Låter som en supersmarrig middag och jag hoppas ni haft det mysigt och härligt ikväll =)
Många år tillsammans, härligt att ni hängt ihop i alla år - många som inte lyckas med det...
Vi har också årsdag snart men det är 20 år mindre än er, hihi!
Ha det gott och ta hand om dig och de dina!
Kram A

http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

 
margit

margit

8 december 2009 00:19

Grattis tilld e 35 åren!! Tänk vad tiden går för oss alla!!!
Läste om det trevloga sammantrffandet, med den "gamla väninnan" Va kul!!!!
Livet har fullt av överraskningar åt oss och änglarna finns där för oss!!
Kram!! /Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Birgitta

8 december 2009 09:01

Grattis till era 35 första år och massor av kramar Birgitta

 
Ingen bild

Inger

8 december 2009 09:54

Stort Grattis till 35 år!
Hoppas ni hade en mysig firarkväll igår.
Grattiskramisar från söstra di

 
Ingen bild

Lena F

8 december 2009 10:45

Grattis till 35 år. Blir lika glad när man hör att man kan vara tillsammans så länge. Här har vi iallafall 32 år tillsammans. Sköt om er och kram.
Lena

 
Ingen bild

Lisbeth

8 december 2009 11:41

Jätte Grattis önskar jag er,ha en riktigt skön kväll Kram

 
Suz/Kortmaja

Suz/Kortmaja

8 december 2009 12:04

STORT Grattis till er

http://kortmaja.blogspot.com

 
Ingen bild

Tanten

9 december 2009 23:41

En annan har också snart årsdag, fast vi ligger "ett helt lif" efter med våra 3 år...! ;-)
Men vad gör det, tre år i dag, 35 "i morgon", hade jag tänkt mig!!! Hehe.
PS: JIPPI, Internet är tillbaka, nu undrar jag bara HUR länge får vi behålla det? På fredagar BRUKAR de "knippsa" kabeln!!! :-( *BUUHUU*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards