Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

PenseBus av Petra Skogtokiga

Av Anita - 16 mars 2009 14:49

Hej vännerna!

Jag måste få visa er något som glädjer mej mycket. Petra på Skogstokiga håller just nu på att rita olika Bus. GodisBus har ni sett på mina senaste kort. Den gillar jag. Hälsar du på hos henne så finns alla Bus där. Och du kommer att hitta kort som hon gjort med BärBus. Helt underbara. Gissa vilken jag gillar mest? c",)

Där finns också hennes senaste Bus. Hon ville ha idéer på olika Bus och jag gav henne några. Bl a PenseBus. Och titta vad hon gjort! Helt ljuvlig och alldeles bedårande!


Jag blir så himla lycklig när jag ser henne. Petra har ritat henne så söt.


Det finns mycket man kan vara glad för. Eller hur? Bara det att känna mej lite piggare från förkylningen som slog ner som en bomb. Jag har legat hela helgen,

men är snart på benen igen. Hoppas jag.

Kram från ensomskapåpensejaktimorgon



 
 
AnnikaS

AnnikaS

16 mars 2009 16:27

Jag tänkte på dig direkt när jag såg denna stämpeln i skogstokigas blogg.
Hoppas att förkylningen snart ger med sig igen.
kram Annika

http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

 
Maria

Maria

16 mars 2009 18:52

Hej! Vad skönt att du mår bättre! Jag ahr scrappat lite igen. Du kan se i min blogg. Var hos Angelica på Hildas idag..oups Kram Maria

http://www.mariasdagbok.blogspot.com

 
annmari

annmari

16 mars 2009 21:12

Är påg ång att beställa ett par stämplar därifrån och det är ditt del ;-)

http://annmari.blogg.se

 
Ingen bild

Dotter Anna

17 mars 2009 07:47

Hej kära! Hur är det med dig!? Hoppas bra! Ville mest titta in och säga att jag tänker på dig! Kul att läsa dina ord i dagboken! Och som du ser på bilderna så har jag mesta delen av mitt hår kvar ;) Ha det så jättebra så hörs vi snart igen! Tusen pussar och kramar från Dotera "over there" =)

 
Ingen bild

Lena F

17 mars 2009 18:11

Hej. Krya på dig! Inget vidare med förkylningen. Vilka söta buskort..
Filmen har jag på jobbet om du tittar förbi.
Kram Lena

 
Angelika

Angelika

17 mars 2009 18:43

Men åå va söt den stämpeln va! En av dina nya favoriter kanjag tänka mig :-)
Härligt att du är bättre! Förkylningar är ju bara för trista och det går ju massor av sånt där nu...
Måste komma ihåg att ge tillbaka din film, den va jättebra och en hel del tårar blev det här med :-)
Ha det gott nu och krya på dig nu det sista!
Stor Kram ANgelica

http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards