Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 3 september 2008

Våga vägra höst.

Av Anita - 3 september 2008 11:44

Hej vänner!

Jag vägrar säga att det är höst. Det är sensommar. Än så länge går jag barfota i sandalerna. Har sommarkläder på. T-shirt och linnebyxor hade jag igår för det var 18-20 grader. Körde nercabbat för det var varmt. :o)

Nu sitter jag på balkongen och läser en stund. Det är riktigt skönt.

Våga vägra höst!


Kram från ensomäntligenskajobba-ikväll

 
 
Lotta/ FruH

Lotta/ FruH

3 september 2008 12:40

Höst är väl fint det med,men alla årstider har sin charm tycker jag - fast vi kan väl skippa vinter....Det låter skönt med lite läsning, jag har packat några pocket ifall andan faller på.
Ha det så bra vännen!
Kramar,
Lotta/ FruH

http://lottafruh.blogg.se

 
eva

eva

3 september 2008 12:42

Njut så länge du kan av sensommarvärmen. Här är det långbyxor, strumpor, hela skor, långärmad tröja som gäller. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Carina Moa&Max +Trollet Tuva

Carina Moa&Max +Trollet Tuva

3 september 2008 13:16

Hej!
Tack,för att du tittar till mig ibland.Undrar också hur jag kan sitta där och "muckla"men ibland så flyter det på och det går undan värre.Tycker ju om att prova lite nya grejer är nog en sökare.Söta kort du hittade,blått tror jag färgskalan går i....undrar varför?

Ha,det fortsatt gott!
Tittar snart in i igen.

http://carinaspysselsida.blogspot.com

 
tins

tins

3 september 2008 14:21

Hej!

Men det är ju det som är så härligt med hösten, att det fortfarande är varmt och gräset är grönare än någonsin. Stressen lägger sig, det är inte så viktigt längre att vara solbränd och fara runt som en galning med kaffekorgen.
Nu är det tillåtet att...njuta...blunda och ta ett djuuuupt andetag.....Välkomna hösten!
Hösten anstränger sig verkligen för att bli omtyckt, när den snart klär sig i underbara färger.

Höstkramar/Tin

http://tins.bloggagratis.se

 
annmari

annmari

3 september 2008 15:17

Självklart är jag barfota i sandalerna. I måndags var det shorts och linne som gällde, idag tog jag på byxor, men linnet är kavr ( ja en annan förstås)

http://annmari.blogg.se

 
AnnikaS

AnnikaS

3 september 2008 15:59

Nja, jag har gått ifrån de tunnare sommarkläderna lite, är för frusen. Fast när solen tittar fram så njuter jag för fullo.
kram Annika

http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

 
Ingen bild

Anneli

3 september 2008 16:27

Hej vännen jag vägrar också att det är höst jag jobbar i linne och halvkorta byxor för det har varit en underbar dag idag med. Ha det så bra tills vi syns igen kramar Anneli

 
vildljung

vildljung

3 september 2008 21:41

Tack gulle dig för de fina figurerna. Jag blev så glad. Och vilken söt igelkott på kuvertet. En jättekram till dig.
Anette

http://vildljung.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards