Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Födelsedag!

Av Anita - 28 januari 2008 08:49

Hej vänner!

Idag är det min födelsedag. Men jag får fira ikväll.
Jag ha en tolvtimmars skol/arbetsdag framför mej. Puh!
Tack alla ni som skickat rara grattishälsningar och söta kort.
Tjoho, nu måste jag åka.
Kram från ensomgrattarminkäratvillingsysterpåvårandag


Kväll: Oj, här kommer jag hem och finner ännu fler hälsningar och kort.
Tack tack tack, tusen tack goaste vänner. Vilken bra födelsedag det blev. Fick fin skjorta, jumper, biobiljetter, vackra blommor, choklad av son och sambo. Samt Peter Jöback biljett som redan är förbrukad. c",) God räkmacka och kvällsmys när jag kom hem efter en 12-timmars arbetsdag. Härligt!

 
 
Annette

Annette

28 januari 2008 10:48

'Ja med en enkel tulipan
uppå bemärkelseda'n,
jag har den äran,
jag har den äran
att gratulera'
Grattis på födelsedagen.
Kram,
Annette

http://annetteathome.se

 
Ingen bild

Mia M

28 januari 2008 11:23

Grattis Anita!!!!
Ha en mysig födelsedag.
Kramar Mia M

 
Camilla

Camilla

28 januari 2008 12:55

Massor av grattis Anita....
hoppas att du får en bra födelsedag..
Kram Camilla

http://pysselsidan.blogspot.com

 
Ingen bild

carina

28 januari 2008 13:19

Hej min vän!
Jag visste inte att du fyllde år denna dag, ett JÄTTESTORT GRATTIS från din gamla handledare och tusen tusen björnkramar från mig.
vi måste höras snart
kram igen
Carina

 
Ingen bild

Mait

28 januari 2008 13:27

Stort GRATTIS kära vännen min!
Hoppas du får en underbar dag både i skolan o på jobbet sedan. Ja och sedan tårtmys med familjen ikväll.

Kramar fr Mait

 
M I N D I

M I N D I

28 januari 2008 14:57

Nä men.... vilken tuuuuur att jag tittade in just i dag. :)

There is nothing better than a good friend, except a good friend with chocolate...

Stort GRATTIS
till min blåa chokladälskade vän Anita!!!

Kramis
osynligen
M I N D I

http://mindidagar.blogspot.com

 
Inger

Inger

28 januari 2008 15:32

Hipp Hipp Hurra på födelsedagen käraste tvillingsyster!!!
Hoppas du har haft en fin dag i skolan och på jobbet och att det blir kalasmys ikväll.
Stora och goa Grattiskramisar från Inger

http://get-em.to/inger

 
Wickan

Wickan

28 januari 2008 19:56

Jättegrattis o många kramar till dig!!
Ha en bra dag!!

http://wickansvarld.blogspot.com

 
Ingen bild

Anneli

28 januari 2008 20:10

Hurra Hurra Hurra Hurra på din dag Grattiskram Från Anneli

 
Cathrin

Cathrin

28 januari 2008 21:26

Ett extra Grattis på din födelsedag,ifall inte min privata brevbärare skött sig,fniss. Fira lugnt det kommer en dag i morgon oxå,ha,ha. Kram Cathrin

http://www.cathrink.blogg.se

 
Maria

Maria

28 januari 2008 22:25

Hej Anita! OCH GRATTIS!!! Skulle gjort mitt 1a scrapkort och lagt i din brevlåda när du fyllde år hade jag bestämt...men så blev det inte. Har fortfarande FEBER, så less :( 6 dagar nu, så jag kom inte till din brevlåda. MÅNGA KRAMAR!!!

http://www.mariasdagbok.blogspot.com

 
Susan

Susan

28 januari 2008 23:55

Va ä dä för en da, ä dä en vanlig da?
Nä dä ä ingen vanlig da, för dä ä Anitas födelseda, HURRA, HURRA, HURRA.

Många grattiskramar från mig.
Susan

http://leoscornerblog.blogspot.com

 
Maria

Maria

29 januari 2008 10:03

Grattis i efterskott, kära du :)
Jag hoppas du hade en underbart firande.

Kram Maria

http://www.mariasmix.se/blogg

 
Ingen bild

Lena F.

29 januari 2008 10:12

GRATTIS GRATTIS en dag försent. Hoppas du fick en fin och bra kväll.
Kram Lena

 
Majsan

Majsan

29 januari 2008 19:59

Åh, grattis grattis i efterskott!
Ser ju att du fick en jättefin dag, trots att du hade lång arbetsdag =)
Kramisar

http://kito.se/majsan

 
Lotta/ FruH

Lotta/ FruH

29 januari 2008 21:25

JÄTTEGRATTIS, så här en dag i efterskott!
Hoppas att du hade en fin födelsedag! Min yngsta dotter fyller 10år idag och det är stoort med att fylla två siffor....
Kramar,
Lotta/ FruH

http://lottafruh.blogg.se

 
netha

netha

30 januari 2008 21:10

Och här kommer jag in efter att inte varit runt i bloggar och ser att du fyllt år.
OK, jag sjunger även fast det är ju lite sent påtänkt.
Med blommor och med blad.
Vi firar denna dag.
Hurra, Hurra för Anita idag.
Massor med försenade födelsedagskramar till dig.

http://nethas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards