Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 17 januari 2008

Opassande opass.

Av Anita - 17 januari 2008 20:15

Hej igen goa vänner!

Oj, jag hittade inte passet där det brukar ligga. Hjälp! Som jag har letat. I lådor och skåp. I resväskor och väskor... Peter var på gång att ringa polisen och höra hur man gör när passet är borta och man ska åka kl 04.15 från staden till flygplatsen. c",) Precis då tittade jag i garderoben efter min lilla pengar-pass-smågrejor-väska. Misstänkte att jag lämnat passet där sen sist vi var ute och reste. Och HURRA, där låg passet i den lilla väskan i en stor väska i garderoben. Puh, vilken tur! Ett tag trodde jag att jag inte kunde följa med till London. Nu är jag glad igen. :o)


Har lite kvar att packa. Sen ska jag titta på "Carin 21.30" för där är min favvo med - Stefan Einhorn. Ska bli mysigt att höra vad han har att säga.

Sedan är det dags att sova för vi hämtas av vännerna här hemma kl 04.15

Nu är jag borta några dagar. Ha det nu så bra. Vi ses snart igen.

Kram från ensomintevetvadskötareheterpåengelska

 
 
Inger

Inger

17 januari 2008 20:46

Godkväll kära syster,
Oj vad det gick fort för kalendrarna att resa från USA till Sverige. Nu blev det ju en tidig födelsedagspresent :o)
Oj Jösta Petter vilken ångest att inte hitta passet! Vilken himla tur att du hittade det till slut, vad hade du gjort annars???
Mmmm Stefan Einhorn, denna underbara människa. Tack för tv-tipset.
Ha nu en underbar och trevlig tripp till London!
Kramis från Inger

http://get-me.to/inger

 
Ingen bild

Dotter Anna

17 januari 2008 21:48

God afton! Tur att du hittade det, hade vatt tråkigt att få stanna hemma.. ;o) Jag och Daniel vill önska en trevlig semester, ta mycket kort, vill så gärna se sen ju =) nu ska jag lägga mig och läsa lite Harry potter, fick gå hem från jobbet, sjuk, tråkigt. Tur att Harry finns ;o) Ha det nu så bra och va rädda om er! Hälsa grabbarna! Pussar oc Kramar Anna

 
Ingen bild

Mait

17 januari 2008 22:14

Puh, vilken tur att du hittade ditt pass. Förstår att hjärtat satte sig i halsgropen.
Ha en riktigt härlig resa. Take care!
Kram Mait

 
Ulla-Britt

Ulla-Britt

18 januari 2008 14:06

Hejsan Anita!
Oj vilken grej det var tur du hittade dom till slut.Jag har en given plats till mitt pass och det törs jag inte ändra på.Nu får du ha en riktigt trevlig semestrtripp.
Du kommer snart att skratta åt minnet av allt letande.
Får vi se kort sedan jag hoppas på det.
Trevlig helg från U-B

http://ulla-britt.bloggagratis.se

 
M i n d i

M i n d i

18 januari 2008 16:47

Hej kompis!

Jag är inne och läser i kapp. :) Njuter utav dina goa ord och vackra bilder. :)Vilken alldeles ljuvlig kalender... passar dig så bra. :)

Ha en riktig underbar resa!!!

Stor kram
M I N D I

http://mindidagar.blogspot.com

 
netha

netha

18 januari 2008 20:32

Ja, ett pass är bra att ha, så sicken tur.
Ha det gott, mysigt och riktigt underbart.
Kramis

http://nethas.blogspot.com

 
Theresia

Theresia

19 januari 2008 17:04

ÅÅÅ lite avundsjuk blir jag allt, hoppas att ni har underbart roligt på resan. Tur att du hittade passet!
Kram Theresia

http://theresias.blogg.se

 
Ingen bild

Lena F.

19 januari 2008 21:19

Hej. Vilken skräckupplevelse att inte hitta passet. Tur att man tänker lite extra vilken väska man använde sist. Ha en riktigt kul tripp och njut så mycket ni kan.
Kram Lena

 
Junitjej

Junitjej

22 januari 2008 06:23

Vilken fin blogg du har!
Var hittar du alla dina söta bilder?

http://junitjej.blogg.se

 
Bittan

Bittan

22 januari 2008 09:49

Hej Anita! Jag hoppas du får fina dagar på din resa till London och så bra att du hittade ditt pass.
Idag är du välkommen in på mitt födelsedagskalas då jag fyller 58 år idag.
Kram Bittan

http://user.tninet.se/~fct156h

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards