Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 5 januari 2008

Otrevlig gäst.

Av Anita - 5 januari 2008 10:04

Hej vänner!
Igår fick jag besök här i min blogg av en människa som spydde galla över mej och mitt skrivande. Så oförskämd. Så otrevlig. Vad har de (det händer då och då) här att göra? Att inte kunna läsa att jag skriver positiva saker och kallar mej självgod, ytlig, patetsisk mm. Misstolkar och dömer....

Kanske är det samma elaka människa som återkommer, vad vet jag?
För mej finns det ingen anledning att försvara mej om mitt skrivande. Passar det inte så behöver man ju inte läsa det jag skriver. Eller hur?

Jag väljer att ta bort sådana kommentarer. Sådant vill jag inte ha på min sida. Lägger numera en spärr på kommentarerna. Tyvärr.

Jag säger som förut - jag skaffar mej vänner inte fiender på nätet. Så är det.

Ha en härlig helg alla. Jag ska iväg till mitt favoritjobb. c",)
Kram från ensomvågarvägrabliorättvistbehandlad


 
 
Anna

Anna

5 januari 2008 10:38

Ja det är klart att du ska ta bort negativa kommentarer, världen är ju full av dem ändå så inte behöver man ge dom extra energi med att ge dom plats på sin sida. Bra gjort, stå på dig!

http://annajkon.bloggagratis.se

 
Nettan

Nettan

5 januari 2008 10:45

Håller helt med! Det är tråkigt om man behöver sätta spärr. Varför inte bara låta bli att läsa...

Trevlig helg!

http://me-and-myself.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kerstin

5 januari 2008 11:33

Hej Anita!
Vill bara tala om att jag läser din blogg varje dag, jag tycker att det du skriver är bra.Trevlig helg

 
Camilla

Camilla

5 januari 2008 12:55

Hejsan Anita!
Nääää...menar du det.
Fy vad otrevliga människor som inte låter andra få vara det.
Men jag tror att det är någon som besöker dig ofta ändå, och som läser din blogg dagligen.
Vet du vem det är?
Bra att du tar bort komentaren och fortsätt att vara den du är.
Du har många här på nätet som tycker om dig...
Kram Camilla

http://pysselsidan.bloggagratis.se

 
Majsan

Majsan

5 januari 2008 13:32

Det är inte konstigt att det aldrig blir fred på vår jord! När man inte ens kan vara vänlig i sina kommentarer på en blogg!!
Bara stå på dig Anita! Du är bra som du är och jag gillar skarpt att komma hit och hälsa på hos dig!
Trevlig helg o stor kram från
ensomfunderarpåattgesigutmedkameranidenstarkablåsten =)))

http://kito.se/majsan

 
Ingen bild

Mait

5 januari 2008 14:36

Usch va otrevligt. Denna människa kan inte vara frisk.... varför hålla på sådant? Vem gangnar det? Ingen mår ju bra av det... inte ens personen själv. Bättre sprida gläjde omkring sig, så fortsätt du Anita med dina goa rader här... Den ger så mycket glädje åt så många. Hurra vad du är bra!!!!
Kram

 
Ulle

Ulle

5 januari 2008 15:15

Så jättefina kort du har gjort! Själv är jag i pysselsvacka. *s* Men det brukar ju gå över. ;)

Så trist med elaka kommentarer. Man blir lite ledsen och även förbenad när sådant händer.

KRAM och trevlig lördag!!! Ulle

http://bergatrollen.se

 
Johanna

Johanna

5 januari 2008 18:44

Det är rätt, slösa inte energi på folk som vill göra livet surt för dig! =) Fortsätt i samma stil, du har en fin blogg!
//Johanna

http://www.pantarholmskajen.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

5 januari 2008 18:55

Hva annet er det å si om denne saken enn det samme som alle de andre før meg? Dersom man ikke liker det man leser i en blogg kan man vel bare la være å skrive noe.
Du skal se det er noen som er misunnelig, som skulle ønske de var like "fornøyde" i livet som deg. Vil nok alltid være sure mennesker som ikke tåler å se andres smil.
Gled deg heller over vissheten over at du og bloggen din betyr mye for mange der ute...

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
netha

netha

5 januari 2008 19:35

Ja det negativa skall bort, helt självklart.
De personerna som bara skriver negativa saker kan ju inte må så bra själv, de har en spik i hjärnan som gnager och då öser de skiten på andra.
Bra, städa bort det, man skall fylla sig själv med goda positiva tillrop.
Det du skriver är varken självgott eller ytligt, jag kommer ju tillbaka. ;-)
Kramis på dig.

http://nethas.blogspot.com

 
Cathrin

Cathrin

5 januari 2008 20:09

Vad var det Pippi sa??? Städa,städa varje fredag tycer jag är bra....... Städa bort sådana kommentarer.Säkert bara någon som är avundssjuk på dej och ditt sätt att kunna skriva. Vi som känner dej och har dej som vän vet hur du är och tycker om dej som du är.Som sagt det går ju låta bli att läsa. Kram till dej från mej.

http://www.cathrink.blogg.se

 
Maria

Maria

5 januari 2008 21:02

Hej! Va?! Du som skriver så trevligt! Vad som skulle "va fel" här inne förstår jag inte. Bara struta i det!! Du gör fantastiska kort!!! Kram / Maria

http://www.mariasdagbok.blogspot.com

 
Wickan

Wickan

5 januari 2008 21:06

Min kommentara försvann nånstans...
Begriper inte mig på folk som måste skriva skit här ute, att dom bara tar sig tid, egentligen!!
Som du skriver så behöver man ju inte läsa bloggar om det inte passar! Men jag läser - för jag gillar din blogg, tror du vet det!!
Många kramar!!

http://wickansvarld.blogspot.com

 
Ulla-Britt

Ulla-Britt

5 januari 2008 21:54

Hejsan Anita!
Jag gillar din blogg och tycker du skriver och delar med dig så bra.Så strunta i dom som är avundsjuka för det är det inte värt.
Nu har jag skrivit om Marocko om du vill läsa.
God fortsättning på nya året.
Kram U-B

http://ulla-britt.bloggagratis.se

 
Susan

Susan

6 januari 2008 09:13

Hej min vän. Nu är du väl på dit "favvojobb" :O) Visst är det kul att gå till jobbet när man känner så. Ibland tänker jag på dom som har ett jobb och bara haaaatar att gå dit. Fy så hemskt det måste vara. Såg att nån idiot förirrat sig hit och blivit avundsjuk. Såna låtsas vi ju inte om, eller hur. Kram på dig vännen, och ha en skitbra helg hi, hi. Susan

http://leoscorner.com

 
Britt-Marie

Britt-Marie

6 januari 2008 11:51

Hej Anita! God fortsättning på detta nya år! Ja det är verkligen hemskt att det finns sådana här människor som bara skall förstöra på din blogg. Ja det är inte konstigt att det finns krig.
Här har vi det väldigt snöigt idag och har kommit ca 10 cm snö här i natt och det snöar för fullt nu på dagen.
Kram Bittan

http://user.tninet.se/~fct156h

 
Inger

Inger

6 januari 2008 11:56

Hej kära syster,
Vad tråkigt det är med människor som är oförskämda och skriver elaka saker! Du gör helt rätt i att bara plocka bort inläggen.
Hoppas du känner dig piggare från förkylningen och att du får en mysig söndag.
Kramis från Inger

http://get-me.to/inger

 
Ingen bild

carina

6 januari 2008 15:47

Hej min vän!
Jag kan inte fatta att någon har uppfattat dig så illa, du är ju den vänligaste människa som jag någon träffat, man skulle ge denna "någon" en propp. Förresten ,jag har kopierat årets lista och ska ge den till mina kollegier för att tänka till lite i jobbet o privat,mycket fyndigt, eller?
kramar på dig!!!
CARINA ps. vi kan väl ut och luncha en dag eller bara ta en fika, förresten det går inte jag ska bara gå på soppor 1 månad men jag kan ju allltid dricka vatten. tjolong

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards