Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 21 november 2007

Tändsticksaskar.

Av Anita - 21 november 2007 07:15

Hej igen!
Jag pysslade igår kväll. Det blev några tändsticksaskar. Himlans kul att göra.
En tar jag med till dej, Mait. c",)

                 
Papper är från Dekor Medmera, stämpel - Pysselmyran och söta blommor från min bästa nätbutik - Bellis. Ulrika har så himlans mycket fint, hon har bra priser och hon levererar snabbt. Där kan man snacka om perfekt kundservice. c",) Magnolia fungerar inte alls, ja ni är många som vet.... (Nu har de plötsligt dragit 199 kr från mitt konto. Undra om jag ska få några stämplar för de pengarna. Hm! Tänk, vad det skulle underlätta om de ville ha kontakt med sina kunder).


Kram från ensblevgladövertelesamtalfrånNorgeigårkväll

 
 
Ingen bild

Mait

21 november 2007 16:06

Åh.... vad fina askar. Ska jag få en av dessa...gulledej! Kan avslöja att jag har något till dig också.
Bara fyra dagar nu tills vi ses.... jippi! LÄNGTAR!

Märkligt att vissa inte kan det där med service... ja måtte du få dina stämplar.
Kramis

 
Inger

Inger

21 november 2007 16:42

Hejsan kära syster,
Åh vilka fina och söta askar du har gjort!
Jag vill också lära mig ....
Hoppas du har det bra i novembermörkret,
Kramis från Inger

http://ingerscreations.com

 
Susan

Susan

21 november 2007 19:38

Åhh va fina dom är. Jag bara ääälskar färgerna. Din är blå och min är ju grön *ler* Jo, tänke säga att eftersom ni varit så gulliga och skrivit till mig flera stycken om att bloggen skulle vara kvar, har jag komprimissat och lagt upp min dagbok på Leos Corner. Kolla vänstra menyn, och skrolla ned till "Dagbok" Du kan göra kommentear i saybox om du vill. Kramis Susan

http://leoscorner.com

 
Theresia

Theresia

21 november 2007 20:53

Å vlka söta askar, sitter här med mina askar. Har gjort närmare 50 så jag behöver verkligen inspiration nu. Alla blir lika dana.
Konstigt med Magnolia... du bad ju dem stryka din order..????
Kram

http://theresias.blogg.se

 
ulla-britt

ulla-britt

21 november 2007 21:54

Godkväll Anita!
Oj så söta askar det är ju bra julklappar eller presenter.Jag brukar göra egna askar till julen men med eget skapande.Jag använde filt i olika färger och lite band och pinglor det blev också fint.Men det är ju kul med nya ideér och fantasin flödar väl för fullt.
Lycka till med dina små alster.
Kram U-B

http://ulla-britt.bloggagratis.se

 
Wickan

Wickan

21 november 2007 23:03

Fina askar du gjort.
Verkar vara en intressant kurs du går! Går jobbar med utbildning (OP) gymnasiet o vux när det går. Men en någon liknande kurs har jag aldrig hört talas om! Har idag varit i kontakt med Ananke om att dom ska komma o berätta i klassen. Det ska bli intressant!
Vi hörs!

http://wickansvarld.blogspot.com

 
Ingen bild

TROLLOTTA

22 november 2007 09:23

hej min vän!tack för kommentaren.man blir så glad när man ser dina änglar på din sida.vi hörs och syns/kramar lotta

 
Majsan

Majsan

22 november 2007 09:27

Jamen dom är ju bara ursöta, dina askar! Du får gärna ta en sväng härom med en, om du vill *hehe*. Jag förstår verkligen att du är fast... och det är ju en grej som passar dej som handsken... absolut!
Nu ska jag snart iväg och spela lite boule.
Ha en fin dag, vännen!
Kramar

http://kito.se/majsan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards