Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 6 november 2007

Oägare till Quickutz.

Av Anita - 6 november 2007 12:35

Hej alla!
När man scrappar och gör kort så är det kanonbra med en Quickutz tång som stansar ut fina bokstäver. Det finns hur mycket som helst att köpa till sin tång, blommor, blad, hörn, snirklar, figurer mm mm. De kostar en hel del men det är lönande om man pysslar mycket. Nätbutikerna säljer bla tången Squezze och priserna kan variera mellan 600-900 kr. Än så länge pysslar jag inte så mycket att jag har behov/råd till en tång.


Och himlans glad är jag som har hittat en kanonbra sida som säljer bokstäver i olika stilar och färger. Samt figurer i oändlighet. Ljuvliga små blommor, blad, snirklar, hjärtan... ja vad du vill ha. Bra priser, fint packat och levererat snabbt hem i brevlådan. Och det finns många färger att välja bland. Ja, jag är överlycklig att Ulrika vill sälja på detta sätt. Annars hade jag haft svårt att inte behöva köpa en dyr tång. Titta in hos Bellis och bli glad över stort sortiment och snälla priser.

Bellis
Den sämsta servicen bland nätbutiker har Magnolia. De är omöjliga att nå.
De svarar inte på mail. Och de verkar inte bry sig om att leverera beställda varor. Speciellt inte till någon som inte "smörar" för dem. Grrr.
Akta er för att beställa stämplar där. De kommer inte. Ja, kanske om två månader. Vem vet?

Ha det gott.
Kram från ensomsitterochpluggar



 
 
Ingen bild

Anneli

6 november 2007 18:19

Hej vännen är jätte nyfiken på dina kort men jag förstår skolarbetet måste ju gå före. Längtar såå mycket till fredag så vi kan umgås och mysa ihop igen. Kramar Anneli

 
Wickan

Wickan

6 november 2007 22:19

Skrev en kommentar men du kastade ut mig!! Var inte stygg alls!! =) Skrev att det är kul att lära känna nya bloggare nu genom swappen. Har tänkt scrappa... köpt en massa saker... men det vill sig inte riktigt!!
Lycka till med pluggandet!

http://wickansvarld.blogspot.com

 
Wickan

Wickan

6 november 2007 22:36

De va nog bara datorn som var trög! (min!)När jag skickat min kommentar kom det fram en konstig sida, vad det nu stod på den. Gäller inte längre tror jag det var. Provade igen o då kom det fram!! Kan du läsa den här - då gick den här också bra! ...fniss...

http://wickansvarld.blogspot.com

 
Angelika

Angelika

7 november 2007 09:14

Hej!
Kul att du såg artikeln i JP :-)
Min butik, Hildas Rum, finns i Tenhult och jag säljer saker för att tillverka scrapbooks och även till kort. Har fått in lite stämplar och så nu med.
Öppettiderna är följande:
Tis: 14-18
Ons, Tors: 9.30-12.30
Lör: 10-13
Tel till butiken: 0730-68 80 57
Har alltså butiken i mitt hus, i ett rum med egen ingång :-)
Hoppas vi ses!

http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Cecilia

18 november 2007 01:45

Hejsan.välkommen till kort och scrappträsket.vill tipsa om craft robo.Klart det roligaste som just nu finns på marknaden i scrapp väg.slår dies och allt annat.kika gärna in på craftrobo.se
finns oändliga användningsområden.
ha det bäst Cecilia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards