Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 5 november 2007

Julkalenderswap

Av Anita - 5 november 2007 08:06

Hej vänner!
Hoppas att ni har det bra och tycker att det är okej med november månad.
Den som är känd för att vara lång och mörk och tråkig.
Än så länge gillar jag november. Det händer/ska hända mycket kul.
Det är bra, tycker jag.

Jag är med i Julkalenderswapen hos Mindi. Vi är tolv tjejer som ska byta paket med varandra. Det är hemligt vem som delar ut till vem. Spännande, eller hur?

Marie presenterade mej såhär:Swapbild
Rätt så läcker, eller hur? Tack Mindi. Här är de andra tjejerna.
Ja, så i denna månad, november, roar jag mej med att slå in 24 paket till min swappare. Vi har fått veta lite om varandra, så det kan bli personligt och mysigt för just den tjej som jag ger paket till. Vem är min hemliga tomte tro?

Igår gjorde jag mitt första kort, nu ska jag kolla scanner också. För jag tror att det är några av er som vill se mina mästerverk. :o)
Ha en härlig måndag. Idag börjar skolan igen. Jabba, det gillar jag.
Kram från ensominteskafärgahåretblått

 
 
Ingen bild

Mia

5 november 2007 08:35

Hej Anita!!
Lika trevligt att läsa din blogg.
Träffade Peter i torsdags... fick du hälsning..eller är han som de flesta männen, att han glömde???
Lycka till med inlämningen på fredag.
Kram Mia

 
Marica

Marica

5 november 2007 10:56

Hej Anita!
Vilken fin hemsida du har. Visst är det trevligt med denna julkalenderswapp, så nu tittar jag runt hos er som är med. Ha det så gott! Kram Marica

http://englating.se/englasblogg

 
Wickan

Wickan

5 november 2007 19:01

Hej! En av alla tomtar i swapen! Kul att titta in till dig!!

http://wickansvarld.blogspot.com

 
AnnaHanna

AnnaHanna

5 november 2007 19:39

Hej! Sveper förbi och kollar in alla andra swappare. Tjingeling! //Anna

http://annahanna.blogspot.com

 
M i n d i

M i n d i

5 november 2007 21:00

Klart att du är blå och vacker. :)
Eller hur? :) Min goa blåa vän!!!

Kom och tänka på den där animationen jag gjorde till dig en gång... när vi var på fest hos dig. Minns du? :) Jag tror att jag ska ha den kvar i mina gömmer eller nej det har jag nog inte för alla mina gifbilder försvann spårlöst i somras. :( SKUMT!

Så spännande detta med swappen.... jag är sååå nyfiken på vem som är MIN tomte. Men vems tomte JAG är det vet jag ju i alla fall. ;)

Kramis vännen!

http://mindidagar.blogspot.com

 
Ulla-Britt

Ulla-Britt

5 november 2007 21:06

Hejsan Anita!
Tusen tack för födelsedagshälsningen.
Oj är det dags med julkalender jag såg att det är något nytt på gång.Jag är inte med tror jag nöjer mig med att titta in hos er som ska vara med.
Fortfarande inte någon dator så nu har Håkan lånat någon gammal burk på sitt jobb så jag kan titta lite i allafall.Men maila får jag vänta med tills min vanliga dator är i gång igen.
Kram U-B

http://ulla-britt.bloggagratis.se

 
Ulle

Ulle

6 november 2007 08:09

Hej hej! Ännu en swappare som kikar in till dig! Så blått och fint du hade det!!! :) Kram kram!

http://bergatrollen.se

 
Majsan

Majsan

6 november 2007 11:11

Hej där vännen!
Har trillat in hos dig de flesta dagar, men har inte kommit mig för att lämna något avtryck. Ibland finns inte orken o lusten.... men självklart tycker jag det är roligt att följa dina dagar =)
Vilken kul grej med julkalenderswap. Att få bli som barn och öppna paket varje dag =))
Ha en fin fortsättning på veckan!
Kramar

http://www.kito.se/majsan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards