Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2007

Utmärkelse.

Av Anita - 25 augusti 2007 12:55

Hej alla!

Tralla lalla la, titta vad jag har fått. En utmärkelse till min blogg.

utmärkelse  Vilken härlig överraskning!  c",)

Jag har fått den av Anette för att hon har min blogg bland sina favoriter.
Hon tycker att denna rosa utmärkelse gör sig bra mot det blåa. Det håller
jag med om. :o) Du gör mej så glad. Tack gulle dej, Anette.

Nu får jag dela ut utmärkelser till mina favoritbloggar.
Skulle vilja ge Anette och Susan, men de har redan fått. Grattis till er!


Jag sitter vid datorn i MoA i Gränna hamn. Vilken tur att vi inte gav oss iväg nånstans på sjön igår, för idag blåser det nästan storm. Hua! Vi bryggseglar. Helt okej. Igår var det 26 grader, sol och vindstilla. Det är ju fantastiskt att det kan bli högsommarväder sådär överraskande. Det var en kul em/kväll. Vi tjejer åt god mat och drack gott vin i Laxstugan (favvostället i hamnen) = tjejträff. :o) Killarna satt på akterdäck och drack middag. Urp! Ja, några kräftor sörplade de visst i sig. Vi satt i båten frampå nattimmarna och hade det så väldans trevligt. Vilka underbara vänner vi har! Det är bomull för själen och det gör mej så lycklig.

Imorgon bär det av till Halmstad. Åh, vad mysigt att gratulera dottern och

få vara tillsammans på hennes dag.
Hoppas att helgen blir bra för dej.
Kram från ensomkännermigstoltochgladförutmärkelsen

 
 
Ingen bild

Anneli

25 augusti 2007 13:51

Hej vännen ja vad trevligt det var igår det blir ofta det när det kommer lite oplanerat. Ha en trevlig dag i Halmstad och hälsa och gratta. Nu laddar vi upp för nästa fest Kram Anneli

 
Berit

Berit

25 augusti 2007 21:18

Hej goa vännen!
Grattis till utmärkelsen! Den är du så väl värd med alla dina goa inlägg som gör att man blir lite gladare. Hugo växer och utvecklas för varje dag som går och är riktigt busig nu. Höjden av lycka är att hänga fast i husses mysbyxor *s*. Vi är lite stränga nu, men det är ett måste, en liten terrier måste veta sina gränser *s*. Inte helt lätt när man är så söt som socker *s*.Lät väldans mysigt med den den tjejträffen i Gränna, där skulle jag gärna varit med *s*.
Ha det så gott!
Kramisar
Berit

http://beritbj.se

 
Anette

Anette

25 augusti 2007 22:24

Jag håller med Berit. Dina inlägg gör faktiskt att man blir gladare. T.o.m jag drog lite på smilbanden när jag läste hur glad du blev. Tyvärr kommer jag att lägga ner min blogg. Jag är påhoppad, vaktad och censurerad och då känns det inte längre äkta att skriva här. Men jag håller kontakten och låter dig få veta när jag återkommer och i vilken form.
Kram
Anette

http://anette.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Blåa bloggens Anita

25 augusti 2007 22:52

.... Men vad är detta? Kära Anette, nu får du tänka om. Inte ska du låta dessa elaka människor ge sig på dej. De behöver verkligen inte besöka bloggar som de inte gillar. Precis som du skriver, så är vi ett gäng goa tjejer som håller ihop. Vi delar glädje och sorg. Och jag gillar verkligen din blogg. Jag gillar att läsa om din vardag och allt vad den innefattar. Om det är städning eller inte, det hänger jag verkligen inte upp mej på. Det är vardag för oss alla, eller hur?
Snälla, snälla Anette, stäng inte din blogg.
Vi kommer alltid att möta någon som är elak och inte fattar vad det handlar om. Dem stänger vi dörren för. Vi skaffar oss vänner inte fiender här på nätet. Så är det ju.
Må vännerna segra! c",)
Stor kram från Anita

 
Anette

Anette

25 augusti 2007 23:55

Alldeles rätt, Anita. Vi låter de bittra få vara bittra. Även de måste ju få ha sin frihet att göra det de är bra på. Precis som vi har vår frihet att vara glada, starka, lyckliga och snälla. Tack för att du är min vän. Inte första gången du stöttat mig, vet du.
Kram
Anette

http://anette.bloggagratis.se

 
Susan

Susan

26 augusti 2007 18:33

Nämen grattis på dig, som har fått en välplacerad utmärkelse. Visst behöver du nåt som bryter det blåa här :O) Och känner jag dig bara så lite, så kommer du inte själv att sätta nåt annat än blått här *skratt* eller hur. Åhhh har ni smaskat kräftor som är så gott. Jag gillar skaldjur, men inte sättet de tillagas på, så efter flera kräftskivor när jag våndats över detta, fick jag bestämma mig för att inte äta dom. Man kan ju inte njuta om man ska tycka synd om maten *fniss* Nu är det måndag på intågande, och vi hoppas på att solen kan få stanna lite till. Eller hur. Kram på dig.

http://susan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards