Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 10 mars 2007

Ny blogg... är det knäppt?

Av Anita - 10 mars 2007 13:42

Hej vänner!Jag har hittat en bloggadress tack vare Anettes Blogg.Här kan jag plocka in min gulliga grafik som jag fått av Helena på Graphic Garden. Har försökt på blogg.se men det är så svårt att få till det.Ja, då flyttar jag över mars måndads inlägg hit. Tycker du att det är knäppt eller? :o) Ha det gott.Kram från datapysslingen

 
 
Ingen bild

Kjersti

11 mars 2007 11:01

hej gumman!
ville bara skicka ett par rader till dig nu när min lilla prins ligger o sover. Mår du inte bra? vilken osis! Jag har precis fått tillbaks internet, så nu kan jag mejla dig igen. Hoppas verkligen din arm o nacke blir bättre. Det kan taknäcken på vem som helst när man har ont hela tiden. Tro mig, jag vet... Du är hjärtligt välkommen hit om du vill tänka på annat o tjata allmänt. (eller om du vill prata om tunga grejer.) Jag finns här. Alltid. Må bra min vän! Kramar i massor

 
M i n d i

M i n d i

11 mars 2007 13:01

Oh så sött. :) Verkligen en ANITA sida nu. ;) Blogspot är också perfekt där man kan ha egen grafik... ett tips. ;)

Hoppas att allt är bra med dig???

Stor kram
M I N D I

http://mindidagar.blogspot.com

 
Anette

Anette

11 mars 2007 13:21

Hej Anita!
Vad roligt att jag kunde "hjälpa" dig med detta. Jag håller på och försöker få in bilder men det vill sig inte.
Så tråkigt att du har ont. Jag hoppas verkligen att du kryar på dig snart.
Jag ska försöka lägga in länkar också. Mycket att lära sig när man skaffar blogg.
Kram Anette

http://anette.bloggagratis.se

 
Berit

Berit

11 mars 2007 13:30

Hej goa vännen!
Åh, så fint det blev här och härligt att du kan använda all din fina grafik.Usch för att du har ont, förstår att du blir frustrerad och vill börja jobba igen. Hoppas nu att det blir bra snart och kortison är jag också völdigt emot *s*. Jag hållar tummarna för att du snart är tillbaka på jobbet igen.
Kramisar
Berit

http://beritbj.se

 
Ingen bild

åsa

11 mars 2007 13:36

jättefin bloggsida tycker jag
önskar dig en fin dag
kram Åsa

 
Ingen bild

Mait

11 mars 2007 16:40

Hejsan vännen!
Ja fina bloggar båda två.... men den här är det lite mer "Anita" över. Ja Helenas grafik hör liksom ihop med dig. :-)
Rolig film och våren att våren är här... ja nog har vi mycket att glädjas åt trots värk o annat. Håller tummarna att det går bra för dig att jobba imorgon då. Sköt om dig!
Kramis fr Mait

 
Eva Lindström

Eva Lindström

12 mars 2007 08:17

Hej Anita!
Det här är ju du. Det finns ingen som kan missa att detta är din blogg. Va trevligt det va här med text o kort (håller m Susan) att det är trevligt med kort. Nu kom jag på hur jag skulle göra för att skriva i bloggen också. Man lär sig hela tiden nya saker. Här i Landvetter är det grådisigt, även jag väntar på våren. Vi hade ju lite vår i januari, helt otroligt. Vissa blommor fick lite bråttom hoppas dom klarade sig. Ha nu en riktigt bra dag. Varma kramizar från Eva

http://evlin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Mars 2007 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards